Pravidla salonu

Milé klientky a klienti,

věřím, že čas strávený u mě v salonu bude pro Vás pokaždé nezapomenutelným zážitkem, při kterém Vaší pleti dodáme péči a vitalitu a Vašemu tělu příjemné uvolnění a odpočinek.

Aby vše probíhalo ke spokojenosti nás všech, dovolte prosím, abych Vás v následujících bodech stručně seznámila s pravidly u mě v salonu.

Pravidla ke kterým se zavazuji vůči klientům

100% garance vrácení peněz v plné výši, když nebudete spokojená s mými službami.
Pravidelně se zúčastňuji školení s profesionály ze společnosti MACON, abych Vám mohla poskytovat tu nejlepší péči.
Při kosmetickém ošetření se věnuji jen a pouze Vám. Je to Váš čas a Vy máte právo užít si kosmetickou péči na maximum.
Chci, abyste se u mě cítily co nejlépe. Proto Vám vždy ráda připravím teplý čaj, kávu nebo sklenici vody.
● Zavazuji se k poskytování vysoce profesionálního ošetření, přístupu ke klientce a poradenství v řešení potřeb Vaší pleti a těla.

● Vážím si Vás i Vašeho času, proto se maximálně snažím Vás vzít v přesně stanovený čas. Pokud byste z nějakého důvodu museli čekat déle než 15 minut, obdržíte ode mě malý dárek.

● Místnost bude vždy dokonale připravena na Vaši proceduru a vždy řádně uklizena.

● Pokud nebudete mít ten pocit, prosím, sdělte mi to. Dle mého uvážení Vám nabídnu kompenzaci.

● Budu vás informovat o novinkách, akcích a změnách v salonu.

● Pokud bych kvůli nemoci nebo z jiných vážných důvodů nemohla dodržet smluvený termín, budu Vás vždy včas informovat a nabídnu Vám náhradní termín.

Na oplátku prosím o dodržení následujících pravidel

Udělejte si prosím na návštěvu salonu dostatek času, abyste si mohli v klidu vychutnat péči a relaxaci. Všechna naše ošetření pleti trvají cca 2 hodiny a obsahují kompletní přesně stanovený postup péče o pleť, který nelze ošidit.
Jako vstřícný krok a projev respektu prosím o ztlumení mobilního telefonu a nevyřizování telefonátů po dobu vaší návštěvy v salonu (pokud to není nezbytně nutné), abyste si mohly maximálně užít svůj čas bez rušivých podnětů.
Prosím o dochvilnost. Pokud nepřijdete včas, bude Vaše ošetření o tento čas zkráceno nebo Vám nabídnu kratší proceduru.
V případě, že se nemůžete dostavit na ošetření, informujte mě prosím, co nejdříve to bude možné, a to nejpozději 24 hodin předem.
● Nenavštěvujte prosím salon, pokud na sobě pozorujete jakékoliv příznaky nemoci – zvýšená teplota, rýma, nachlazení, kašel a jiné. Další kontraindikací je opar, který je v akutní fázi velmi nakažlivý, dále zánět spojivek, hnisavé, bakteriální či plísňové onemocnění kůže, otevřená poranění, stomatologické problémy, zánět nervů. Prosím v takových případech si raději domluvte náhradní termín.

● V případě, že se nemůžete dostavit na ošetření, informujte mě prosím, co nejdříve to bude možné, a to nejpozději 24 hodin předem. Pokud tak neučiníte, bude Vám při příští návštěvě účtován storno poplatek ve výši 500 Kč jako kompenzace za promarněný čas, protože takhle narychlo už se většinou nepodaří termín obsadit.

● V případě nedostavení se na smluvené ošetření bez omluvy Vám bude při příští návštěvě taktéž účtován poplatek 500 Kč jako náhrada škody. Pokud bude docházet k rušení rezervací a nedostavení se na sjednané ošetření opakovaně, dovoluji si Vám již další termín nenabídnout. V případě zájmu Vám ráda zašlu den před Vaším objednaným termínem připomínkovou SMS.

● Dárkové poukazy mají platnost 6 měsíců od data zakoupení. Nenechávejte prosím jejich čerpání na poslední chvíli. Pro jejich využití je nutno si nejpozději 3 týdny před vypršením platnosti rezervovat svůj termín (telefonicky, SMS, e-mailem). Platnost nelze jakkoli prodloužit, po uplynutí uvedeného data poukaz propadá. Zrušení objednaného termínu je možné pouze do 24 hodin předem. Při pozdějším zrušení nebo nedostavení se bez omluvy, Vám bude z poukazu automaticky odečten poplatek 500 Kč na nezbytné náklady salonu.

Děkuji Vám, že se respektujeme navzájem a těším se na Vaši návštěvu.

chevron-down